Oferta pracy: Kierownik(-czka) Sekcji Promocji

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Sekcji Promocji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: DPIM/KSP
Opis stanowiska Kierownik / Kierowniczka Sekcji Promocji
Podstawowe obowiązki:
- promocja działań programowych Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN;
- zarządzanie zespołem i organizacja pracy Sekcji Promocji (6 osób), m.in. nadzór nad wykonywaniem zadań, wyznaczanie celów i ocena pracy;
- przygotowanie miesięcznych planów promocyjnych dla wszystkich działań i nadzór nad ich realizacją;
- współpraca z koordynatorami promocji nad przygotowaniem i realizacją promocji projektów długofalowych np. wystaw czasowych;
- tworzenie strategii promocji w mediach społecznościowych i nadzór nad jej realizacją;
- odpowiedzialność za dostępność usług umożliwiających sprawne działanie promocji np. fotograf, filmowiec, drukarnia, itp.;
- zarządzanie budżetem sekcji;
- samodzielne prowadzenie długofalowego projektu promocyjnego np. realizacja kampanii wystawy stałej;
- współpraca z innymi działami w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu uzyskanych grantów z uwzględnieniem takich działań jak: kampanie w Internecie, współpraca z influencerami, outdoor, radio, prasa i inne;
- wsparcie współpracowników w tworzeniu treści promocyjnych, publikacji w mediach społecznościowych, przygotowaniu materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych, itp.;
- współpraca z Biurem Prasowym;
- przygotowanie sprawozdań i podsumowań dotyczących promocji;
- współpraca z partnerami medialnymi i biznesowymi przy realizacji wspólnych działań promocyjnych;
- zamawianie usług zgodnie z prawem zamówień publicznych i wewnętrznymi regulaminami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji/marketingu lub filologii polskiej;
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- min. 4 lata doświadczenia w obszarze promocji;
- znajomość zasad budowania marki i brandingu;
- doskonała znajomość języka polskiego (poziom C2) oraz umiejętność pisania jasnych i atrakcyjnych tekstów promocyjnych;
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (na poziomie min. B2);
- rozumienie trendów w mediach społecznościowych oraz doświadczenie w prowadzeniu kont, włączając prowadzenie lub zlecanie płatnych promocji;
- prowadzenie promocji w różnych kanałach komunikacji;
- znajomość środowiska Meta, w tym narzędzi analitycznych;
- biegła obsługa oprogramowania MS Office, w tym umiejętność swobodnego tworzenia prezentacji w PowerPoint;
- znajomość środowiska Meta, Google Analytics, TikTok;
- komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy;
- odwaga do podejmowania nowych wyzwań i wyciągania wniosków z przeprowadzonych działań;
- umiejętność zarządzania zespołem na partnerskich zasadach;
- umiejętność zarządzania sytuacjami sprzecznych interesów i potrzeb;
- umiejętność jasnego i odważnego wypowiadania i bronienia swojego zdania na forum kierowników i dyrekcji;
- innowacyjność – proponowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań i pomysłów.
Mile widziane:
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej;
- doświadczenie pracy w instytucji kultury;
- prowadzenie niestandardowych projektów promocyjnych, np. w przestrzeni miasta, filtrów w mediach społecznościowych itp.;
- znajomość historii i kultury żydowskiej;
- znajomość oferty kulturalnej w Warszawie;
- znajomość środowiska Google.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
- dogodną lokalizację biura – muzeum w centrum Warszawy.
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 07.10.2024 r. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny ogłoszenia: DPIM/KSP.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".