Ogłoszenie
12.04.2024

Oferta pracy: Kierownik/czka Sekcji Obsługi Wydarzeń – umowa na zastępstwo

zdjęcie ilustracyjne - okno w Muzeum POLIN
fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierowniczka / Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń – umowa na zastępstwo

Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DSO/KOW

Opis stanowiska Kierowniczka / Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń

Podstawowe obowiązki: 

Zarządzanie Sekcją Obsługi Wydarzeń poprzez:

  • zapewnienie efektywnej organizacji pracy powierzonej sekcji, zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań, w tym tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem;
  • zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną i realizowanymi zakupami;  
  • współpracę z innymi działami Muzeum w zakresie zgodnej ze standardami obsługi wydarzeń;
  • inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej sekcji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
  • nadzór nad utrzymywaniem pełnej sprawności Centrum Konferencyjnego POLIN i nadzór nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
  • nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi (w zakresie usługi wynajmu przestrzeni Muzeum) oraz aktywne pozyskiwanie klientów (marketing i promocja);
  • realizację strategii i planu sprzedaży;
  • nadzór nad koordynacją rezerwacji pomieszczeń i przestrzeni komercyjnej Muzeum;
  • przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
  • koordynację realizacji zadań w ramach powierzonych projektów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – minimum licencjat; 
  • minimum 3 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i konferencji;
  • minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2.
  • bardzo dobra znajomość i pakietu Office 365 (Excel, Word, PowerPoint)
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji ze współpracownikami;
  • umiejętność zarządzania zespołami i projektami;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne; 
  • umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi; 
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
  • znajomość prawa zamówień publicznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony (zastępstwo);
  • po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • dogodna lokalizacja biura.

CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 05.05.2024 r. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DSO/KOW.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".