Oferta pracy: Kierownik/czka Sekcji Obsługi Wydarzeń – umowa na zastępstwo

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierowniczka / Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń – umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: DSO/KOW
Opis stanowiska Kierowniczka / Kierownik Sekcji Obsługi Wydarzeń
Podstawowe obowiązki:
Zarządzanie Sekcją Obsługi Wydarzeń poprzez:
- zapewnienie efektywnej organizacji pracy powierzonej sekcji, zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad realizacją powierzonych im zadań, w tym tworzenie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem;
- zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną i realizowanymi zakupami;
- współpracę z innymi działami Muzeum w zakresie zgodnej ze standardami obsługi wydarzeń;
- inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej sekcji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum;
- nadzór nad utrzymywaniem pełnej sprawności Centrum Konferencyjnego POLIN i nadzór nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
- nadzór nad przygotowaniem i realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi (w zakresie usługi wynajmu przestrzeni Muzeum) oraz aktywne pozyskiwanie klientów (marketing i promocja);
- realizację strategii i planu sprzedaży;
- nadzór nad koordynacją rezerwacji pomieszczeń i przestrzeni komercyjnej Muzeum;
- przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
- koordynację realizacji zadań w ramach powierzonych projektów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – minimum licencjat;
- minimum 3 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i konferencji;
- minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2.
- bardzo dobra znajomość i pakietu Office 365 (Excel, Word, PowerPoint)
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji ze współpracownikami;
- umiejętność zarządzania zespołami i projektami;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
- umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
- znajomość prawa zamówień publicznych.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony (zastępstwo);
- po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- dogodna lokalizacja biura.
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 05.05.2024 r. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DSO/KOW.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".