Ogłoszenie
08.04.2024

Oferta pracy: Kurator/ka organizacyjny/a – Scena Muzyczna POLIN

zdjęcie ilustracyjne - okno w Muzeum POLIN
fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Kuratorka organizacyjna / Kurator organizacyjny – Scena Muzyczna POLIN

Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DWY/ KSM

Opis stanowiska Kuratorka organizacyjna / Kurator organizacyjny – Scena Muzyczna POLIN

Podstawowe obowiązki

Organizacja działań związanych z bieżącą obsługą oraz rozwojem projektu Sceny Muzycznej POLIN, w tym:

  • koordynacja organizacji i realizacji wydarzeń (koncertów, festiwali muzycznych, wydarzeń programowych) we współpracy z odpowiednimi komórkami Muzeum wspierającymi obsługę wydarzeń programowych;
  • sporządzanie harmonogramów prac oraz realizacja zadań zgodnie z przyjętym założeniami;
  • planowanie i aktualizacja budżetu oraz nadzór nad jego realizacją i utrzymaniem dyscypliny kosztów;
  • koordynacja zaplanowanych działań oraz nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań;
  • zawieranie umów z artystami i podwykonawcami oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych umów;
  • realizacja zakupów niezbędnych do produkcji koncertów i wydarzeń programowych, w tym m.in.: przygotowywanie umów, opisy faktur i dokumentów, prowadzenie we współpracy z odpowiednimi komórkami Muzeum przetargów oraz przygotowywanie ofert porównawczych;
  • pisanie i redagowanie tekstów do wniosków grantowych oraz materiałów promocyjnych;
  • przygotowywanie wniosków grantowych, nadzór nad realizacją umów grantowych i rozliczanie pozyskanych grantów (we współpracy z Działem Finansowo-Księgowym);
  • przygotowywanie sprawozdań z realizacji grantów/dotacji;
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektów (w tym umów, budżetu, harmonogramu) zgodnie z prawem zamówień publicznych i zasadami obowiązującymi w Muzeum.

Wymagania:

  • minimum 1 rok doświadczenia w produkcji wydarzeń muzycznych lub innych projektów/wydarzeń kulturalnych oraz w samodzielnym tworzeniu i realizacji budżetów oraz harmonogramów;
  • wykształcenie – ukończone studia wyższe;
  • dobra znajomość języka angielskiego – poziom minimum B2;
  • biegła znajomość języka polskiego – poziom minimum C1;
  • bardzo dobra znajomość MS Excel oraz dobra znajomość programów pakietu MS Office (MS Word, Powerpoint, Outlook, Teams);
  • lekkie pióro – umiejętność pisania i redagowania tekstów do wniosków grantowych i materiałów promocyjnych;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podwykonawców;
  • umiejętność pracy pod presja czasu;
  • zorientowanie na realizację celów zgodnie z przyjętymi założeniami;
  • odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • samodzielność i kreatywność;
  • wysoka kultura osobista oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole;

Mile widziana znajomość:

  • historii i kultury Żydów;
  • oferty kulturalnej Warszawy;
  • specyfiki pracy producenta koncertów.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • możliwość pracy zdalnej przez minimum 1 dzień w tygodniu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • dogodną lokalizację biura.

CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do 10.05.2024 r. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: DWY/ KSM.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".