Oferta pracy: Koordynator/ka Help Desk

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:
Koordynator/ka Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: DIT/KH
Opis stanowiska Koordynator/ka Help Desk
Podstawowe obowiązki:
- administrowanie systemem zgłoszeniowym Help Desk;
- administrowanie kontami użytkowników, komputerami i prawami dostępu;
- przydzielanie zgłoszeń i nadzór nad realizacją zadań przez pierwszą linię wsparcia, w tym koordynacja i rozwiązywanie incydentów oraz obsługa zgłoszeń;
- rekomendowanie działań i rozwiązań optymalizujących pracę zespołu Help Desk;
- współpraca z II linią wsparcia (administratorem systemów informatycznych) i III linią wsparcia;
- bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników muzeum w obszarze IT w zakresie hardware i software;
- instalacja i konfiguracja oprogramowania, serwis sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w sieci firmowej;
- wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne);
- tworzenie bazy wiedzy, w tym dokumentacji i instrukcji wdrażanych w systemach IT;
- udział w realizacji projektów prowadzonych w muzeum od strony informatycznej;
- testowanie nowych rozwiązań systemowych.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe min. średnie, a przede wszystkim pasja, zainteresowanie tematyką z obszaru informatyki i chęć rozwoju;
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w zespole Help Desk lub na samodzielnym stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników, mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu);
- praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego;
- znajomość i doświadczenie w obsłudze użytkowej i technicznej pakietu Microsoft 365;
- dobra znajomość systemów Windows 10 (konfiguracja oraz administracja);
- praktyczna wiedza z zakresu podstawowej konfiguracji sieci LAN;
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;
- umiejętność rozwiązywania złożonych problemów technicznych;
- gotowość do pracy samodzielnej oraz w zespole;
- wysokie umiejętności komunikacyjne;
- otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań;
- kreatywność;
- chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych technologii;
- dbanie o szczegóły;
- umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.
Mile widziane:
- znajomość systemów operacyjnych Android oraz iOS (mobilne);
- doświadczenie w obsłudze systemu zgłoszeniowego (ticket’owego);
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych;
- znajomość pisania skryptów powershell;
- certyfikat ITIL.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego.
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 27.02.2022. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny ogłoszenia: DIT/ KH.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".