Ogłoszenie
07.12.2021

Oferta pracy: Koordynator/ka Help Desk

zdjęcie ilustracyjne - okno w Muzeum POLIN
fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN poszukuje do zespołu osoby na stanowisko:

Koordynator/ka Help Desk

Miejsce pracy: Warszawa

Nr referencyjny: DIT/KH

Opis stanowiska Koordynator/ka Help Desk

Podstawowe obowiązki:

  • administrowanie systemem zgłoszeniowym Help Desk;
  • administrowanie kontami użytkowników, komputerami i prawami dostępu;
  • przydzielanie zgłoszeń i nadzór nad realizacją zadań przez pierwszą linię wsparcia, w tym koordynacja i rozwiązywanie incydentów oraz obsługa zgłoszeń;
  • rekomendowanie działań i rozwiązań optymalizujących pracę zespołu Help Desk;
  • współpraca z II linią wsparcia (administratorem systemów informatycznych) i III linią wsparcia;
  • bieżące wsparcie (zdalne oraz lokalne) pracowników muzeum w obszarze IT w zakresie hardware i software;
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania, serwis sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych w sieci firmowej;
  • wykonywanie zadań związanych z administracją i utrzymaniem sprawności sprzętu (komputery, urządzenia mobilne);
  • tworzenie bazy wiedzy, w tym dokumentacji i instrukcji wdrażanych w systemach IT;
  • udział w realizacji projektów prowadzonych w muzeum od strony informatycznej;
  • testowanie nowych rozwiązań systemowych.

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe min. średnie, a przede wszystkim pasja, zainteresowanie tematyką z obszaru informatyki i chęć rozwoju;
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w zespole Help Desk lub na samodzielnym stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników, mile widziane doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu);
  • praktyczne umiejętności i wiedza w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego;
  • znajomość i doświadczenie w obsłudze użytkowej i technicznej pakietu Microsoft 365;
  • dobra znajomość systemów Windows 10 (konfiguracja oraz administracja);
  • praktyczna wiedza z zakresu podstawowej konfiguracji sieci LAN;
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;
  • umiejętność rozwiązywania złożonych problemów technicznych;
  • gotowość do pracy samodzielnej oraz w zespole;
  • wysokie umiejętności komunikacyjne;
  • otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań;
  • kreatywność;
  • chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych technologii;
  • dbanie o szczegóły;
  • umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.

Mile widziane:

  • znajomość systemów operacyjnych Android oraz iOS (mobilne); 
  • doświadczenie w obsłudze systemu zgłoszeniowego (ticket’owego);
  • umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych;
  • znajomość pisania skryptów powershell;
  • certyfikat ITIL.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego.

CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 27.02.2022. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny ogłoszenia: DIT/ KH.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".