Wśród drzew budynek Muzeum POLIN, pomnik Bohaterów Getta i bloki na Muranowie. W tle panorama warszawskich wieżowców.
fot. M. Jaźwiecki / Muzeum Historii Żydów Polskich
Muzeum

Program współpracy z biznesem MADE IN POLIN

"Program współpracy z biznesem MADE IN POLIN" to unikatowy program współpracy korporacyjnej, który zapewni pozycjonowanie Państwa marki w środowisku jednej z najnowocześniejszych instytucji kultury i edukacji w Europie.

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN to instytucja o międzynarodowym znaczeniu i zasięgu. Koncentrujemy się na realizacji misji w Polsce, ale nasze programy i projekty docierają do kilkudziesięciu krajów, w tym – Stanów Zjednoczonych, gdzie mamy stałych odbiorców. Współpracujemy z najważniejszymi muzeami, galeriami i ośrodkami naukowymi na świecie.

Doświadczenie

Zarówno utworzenie Muzeum POLIN, pierwszego w Polsce Partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze kultury, jak i finansowanie jego działalności programowej było i jest możliwe dzięki współpracy z darczyńcami i partnerami biznesowymi. Mamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu trwałych relacji zarówno z firmami, jak i indywidualnymi darczyńcami. Dzięki tej współpracy tworzymy jedne z najchętniej odwiedzanych i najbardziej docenianych w Polsce i na świecie wydarzeń z dziedziny kultury. Realizujemy szeroko komentowane wystawy czasowe, prestiżowe wydarzenia muzyczne (m.in. koncerty i festiwale), różnorodny program edukacyjny i badawczy oraz rozwijamy kolekcję muzeum.

Wartości oraz cele zrównoważonego rozwoju

W naszych działaniach stawiamy na synergię – zapraszamy do współpracy firmy, które budują swoją markę oraz strategię rozwoju na bliskich nam wartościach.

Jesteśmy miejscem, które służy dobru publicznemu. Opowiadamy historię ponad 1000 lat polskich Żydów, która uczy, jak dzisiaj budować dojrzałe, sprawiedliwe, odpowiedzialne za przyszłość społeczeństwa. Dlatego również sami staramy się wdrażać cele zrównoważonego rozwoju. Rozwijamy strategię "Zielonego Muzeum", ograniczając w naszej codziennej pracy działania powodujące degradację środowiska. Dostosowujemy nasze wydarzenia, publikacje i treści do osób z niepełnosprawnościami. Dbamy, aby nasza edukacja była na najwyższym poziomie, a wiedza, którą przekazujemy, była rzetelna i oparta na najnowszych badaniach.

Skuteczna komunikacja i marketing

Dzięki współpracy z mediami i efektywnie prowadzonym profilom w social mediach nasz przekaz trafia do milionów odbiorców. Przykładowo, komunikacja akcji Żonkile dociera do ponad 60 milionów osób – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Nasza aktywność w dziedzinie promocji zdobywa uznanie na najważniejszych konkursach branżowych – jesteśmy m.in. potrójnym laureatem Effie Awards. W naszej komunikacji marketingowej wykorzystujemy regularne, profesjonalnie prowadzone badania, co pozwala nam kontrolować jej efektywność oraz lepiej poznawać potrzeby naszych odbiorców. Dzięki temu skutecznie komunikujemy się z grupami docelowymi, bardzo atrakcyjnymi także dla naszych partnerów biznesowych.

Indywidualne podejście

Do każdego Partnera podchodzimy indywidualnie, starając się tak dopasować obszary współpracy i świadczeń wizerunkowych, aby jak najskuteczniej realizować jego cele i wartości.

Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z programem sponsorskim "MADE IN POLIN".

Michał Kulisiewicz w błękitnej koszuli i zielonej marynarce.

Kontakt:

Michał Kulisiewicz

Główny Specjalista – Kierownik Programu Współpracy z Biznesem

e-mail: [email protected]

tel. +48 696 768 405