Edukacja

Wirtualne spotkania z przewodnikiem

fot. Muzeum Historii Żydów Polskich

Zapraszamy na zajęcia online, dzięki którym za pośrednictwem komputera możecie znaleźć się w jednym z najciekawszych muzeów Warszawy.

Wirtualne spotkania z przewodnikiem poświęcone są wybranym tematom z bogatej historii i kultury polskich Żydów, przybliżonej dzięki fragmentom naszych wystaw. To szansa dla uczniów i uczennic na zdobycie wiedzy, ale także na kontakt z instytucją kultury, do której wyjście całą klasą jest nadal utrudnione. Podczas zajęć oglądamy nagrania z wystawy, angażujemy uczniów i uczennice w dyskusje, zachęcamy do stawiania pytań i patrzenia na historię w nieszablonowy sposób.

Szkoły podstawowe (klasy 4-6) >>

Szkoły podstawowe (klasy 7-8) >>

Szkoły ponadpodstawowe >>

Informacje organizacyjne

Dla kogo?
Dla klasy (maksymalnie 30-osobowej), która chce zwiedzić naszą wystawę, ale nie może do nas przyjechać. Zajęcia mogą się odbyć zarówno w ramach lekcji realizowanej w szkolnej sali, jaki i dla uczniów przebywających w domu.

Kiedy?
Od poniedziałku  do piątku, w godzinach 9.00 -15.00.

Czas zajęć
60 minut (15 min. czas techniczny + 45 min. zajęć).

Koszt
130 zł / grupa z opiekunami.

Jak zarezerwować warsztaty dla klasy?
Zajęcia online dla klasy może zamówić nauczyciel lub nauczycielka, wysyłając wiadomość na adres grupy@polin.pl.
W mailu bardzo prosimy o zawarcie poniższych informacji:

  • preferowane terminy zajęć
  • temat zajęć
  • nazwa i adres szkoły
  • która to klasa / wiek uczestników
  • liczba uczniów i opiekunów
  • kontakt do opiekuna grupy (imię, nazwisko, telefon, adres e-mailowy)
  • dodatkowe informacje o grupie (np. osoby z niepełnosprawnościami, profil, etc.)
  • ewentualnie: dane do faktury.

Rezerwacji należy dokonać nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem zajęć. Staramy się realizować także zamówienia złożone po tym terminie, zależy to jednak od dostępności osób prowadzących.

Płatność

Płatności dokonuje się za pośrednictwem linku do systemu płatności elektronicznej PayU bądź w kasie – najpóźniej 7 dni przed spotkaniem. Nieopłacona na czas rezerwacja zostanie automatycznie anulowana przez system.

W chwili dokonania płatności zostanie automatycznie wygenerowany dokument sprzedaży (paragon lub faktura), który, wraz z potwierdzeniem rezerwacji, zostanie przesłany na adres e-mail osoby, która rezerwowała zajęcia. Nie będzie możliwe wystawienie faktury do paragonu w terminie późniejszym, jeżeli na paragonie zabraknie numeru NIP.

Z zajęć można zrezygnować nie później niż na 3 dni robocze przed ich terminem (bez uwzględnienia terminu zajęć). Zwrotu pieniędzy dokonujemy w takiej formie, w jakiej dokonana została wpłata

Zajęcia online - jak to wygląda?

Na 5 dni przed spotkaniem wysyłamy do osoby dokonującej rezerwacji link do utworzonego na platformie Zoom spotkania z prośbą o przekazanie go swojej klasie. Najpóźniej na 1 dzień  przed zajęciami osoba prowadząca kontaktuje się z opiekunem/opiekunką grupy, aby upewnić się, że link dotarł, zapytać o oczekiwania i wyjaśnić ewentualne wątpliwości dotyczące zajęć.

W dniu spotkania, o określonej godzinie uczniowie, opiekunowie oraz prowadzący/prowadząca zajęcia klikają w link przekierowujący na stronę Zoom i wszyscy spotykają się na warsztatach online, widząc się oraz słysząc – na rzutniku w klasie, w grupach uczniów w sali komputerowej bądź indywidualnie na domowych komputerach.

Zapoznaj się z regulaminem zajęć online >>