Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, zwanego dalej Muzeum lub Administrator, z siedzibą w Warszawie (00-157) ul. Anielewicza 6. Z Administratorem można się skontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej, pisząc na adres naszej siedziby.
2) W Muzeum został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. Inspektor Ochrony Danych powołany przez Administratora nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] lub telefonicznie tel. 22 471 03 41.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania rekomendacji pakietów usług genealogicznych świadczonych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, czyli zgody osoby, której dane dotyczą.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT, podmioty, badania jakości obsługi, usługi prawne, analityczne, organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6) Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z przygotowania rekomendacji pakietów. Po tym okresie dane osobowe będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
7) Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz, z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8) Każdą z wyrażonych zgód można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody musi nastąpić w formie pisemnej przesyłając pismo na adres Warszawa (00-157) ul. Anielewicza 6) lub elektronicznej (wiadomość email na adres [email protected]).
9) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane;
11) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu świadczenia usług. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Muzeum jest brak możliwości świadczenia usług.